καλωσηρθατε

Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο του Συλλόγου μας

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΣΚ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΥ

Με αφορμή τη σημερινή ψηφοφορία θα ήθελα να σας ενημερώσω πως δεν θα θέσω εκ νέου υποψηφιότητα για τη θέση του Προέδρου του Συλλόγου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι μου συμπαραστάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια της θητείας μου και ιδιαίτερα τους συνεργάτες μου (ΔΣ) για την άψογη συνεργασία που είχαμε και τα παιδιά του χορευτικού που τα νιώθω σα δικά μου παιδιά.

Ομολογώ πως ήταν για μένα μια ξεχωριστή εμπερία και ένα κομμάτι της ζωής μου που με μεγαλη συγκίνηση θα παραδώσω.

Θα είμαι πάντα δίπλα στο σύλλογο όποτε μου ζητηθεί.

Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά  και εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο του Συλλόγου.  


Με εκτίμηση

Βασιλική Κουτρουλού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου